|
|
Для новачків: особливості навчання
Наш головний принцип: ми працюємо так, щоб навчити.
Ставлення до навчання у всіх різне. Хтось може подумати, що ходити на теорію - це заняття нудне і марне, все одно мало хто дотримується
правил, головне навчитися їздити. Ми робимо все можливе, щоб на наших теоретичних заняттях було цікаво і доступно. Прийшовши на заняття, Ви не витратите
часу даремно. Інформація, яку Ви отримаєте, стане в нагоді на практиці. А щодо вивчення правил, скажімо так: «Якщо у Вас є можливість вивчити правила,
то чому б їй не скористатися».
Люди приходять в нашу автошколу з різними рівнями підготовки. Тому вже на першому уроці завдання нашого інструктора - зрозуміти, з ким йому
доведеться працювати. Якщо учень нічого не вміє, то тут просто беремо і працюємо від початку до кінця. Якщо інструктор бачить, що людина щось вміє,
то в навчанні на це робляться поправки. Часто буває, що учень нам говорить: «Я вмію їздити». Починаєш його розпитувати і виявляється, що йому дали проїхати
по прямій дорозі 500 метрів і сказали, що він відмінно впорався. Молодець, звичайно, що впорався, але працювати нам ще доведеться багато.
Крім навичок водіння, треба також і підготувати людину психологічно до водіння в умовах сучасного Києва. Тут потрібен чисто індивідуальний
підхід. Тому рішення, коли пора виїжджати в місто, приймає інструктор.
Існує думка, що є люди, яким їздити не дано. Ця думка дилетантів. Ті, хто так говорить, можуть бути навіть хороші водії але, на жаль,
нікудишні інструктори. Поїхати може будь-хто. За умови, що для нього немає медичних протипоказань. А ось скільки доведеться працювати з конкретною
людиною - питання окреме. Як показує наша практика, в 95% випадків додаткових занять не потрібно.
І ще, що важливо розуміти, ми можемо навчити Вас значно швидше, якщо Ви самі будете хотіти навчитися. Так, навчання не завжди веселе заняття - іноді
Ви будете чути критику на свою адресу, але Ваше бажання навчитися має допомогти Вам впоратися з негативними емоціями.
Найпростіший приклад: вчимося рушати на майданчику, при цьому за 1,5 години учень ні разу не заглох. Висновок: Я ГЕНІЙ, ЯКИЙ МОЖЕ ВСЕ.
Проходить час, виїжджаємо в місто і, наприклад, на перехресті хочемо рушити на зелене світло і тут лунає сигнал ззаду. Заглох. Паніка. Завівся. Намагається рушити,
знову глухне. Висновок: ВСЕ ПРОПАЛО, Я НІКОЛИ не навчуся їздити.
ВІДПОВІДАЄМО: ЦЕ НЕПРАВДА.
Будь-який рух треба напрацьовувати тисячократними повтореннями і робити це бажано, маючи чіткі уявлення яким цей рух повинен бути. Коли працювали на майданчику,
ніхто не заважав зосередитися на рухах ніг. У місті з'явилися фактори, що відволікають увагу, і тому нога спрацювала неточно. Якщо зосередитися, то все вийде. А щоб зосередитися,
треба впоратися з емоцією, яка заважає бути уважним. Так що прийшов час інструктора втрутитися в управління. На те, щоб заспокоїтися, будь-якій людині треба час.
Пройде час і все обов'язково вийде.
Ми намагаємося зробити процес навчання якомога м'якше, але на жаль, в житті іноді не виходить уникнути прикрощів - буває, що не відразу даються начебто прості речі.
Але це - звичайна робоча ситуація, що легко вирішується при достатній старанності і поступовому здобутті досвіду. І тому багато залежить від учня: не стільки від «таланту»,
скільки від його уваги і бажання вчитися. Наше завдання полягає в тому, щоб підтримати Вас у цьому бажанні.
І ще раз повторимося, що можна навчити БУДЬ-ЯКУ людину, якщо вона сама цього захоче. І запрошуємо всіх в нашу автошколу, щоб на практиці довести це!
|
|
|
|
|